Przedszkole_wydarzenia

3-4 - latki - 01.04

Materiały edukacyjne dla dzieci 3-4-letnich – 01.04.2021r.

Ćwiczenia z piłeczką (zaproszenie do zabawy członka rodziny) – Zabawa w parze:

- w siadzie rozkrocznym, osoby znajdują się naprzeciwko siebie i toczą piłeczkę do siebie;

- w staniu – rzucają piłeczkę do siebie;

- na czworakach, w pewnej odległości od siebie – popychają piłeczkę głowami, toczą ją do partnera.

Rysowany wierszyk „Słońce” – Dziecko rysuje wg tekstu wierszyka.

Rysuję kółeczko,

żółciutkie, gorące.

Dorysuję kreseczki

i otrzymam słońce.

Zabawa z wykorzystaniem rymowanki – Dziecko naśladuje czynności, o których jest mowa w rymowance.(Rodzic robi przerwę po każdym wersie, żeby dziecko miało czas na naśladowanie danej czynności).

Janek lubi biegać.

Hania – na leżaku spać.

Julek jeździć na rowerze,

A ja- w kosza grać.

Praca plastyczna „Moje zabawy na powietrzu” – malowanie farbami lub rysowanie kredkami.

Dziecko maluje lub rysuje siebie podczas zabaw ruchowych na powietrzu.

Karty pracy, cz. 2, str. 25

Zabawy na świeżym powietrzu:

Zabawa ruchowa z piłką – „Piłka parzy” ( zaproszenie do zabawy członków rodziny) – Rodzic rzuca piłkę do góry. Pozostałe osoby rozbiegają się, żeby nie dotknęła ich piłka, bo parzy. Osoba dotknięta piłką rzuca ją do góry.

3-4 - latki 02.04

Materiały edukacyjne dla dzieci 3-4-letnich – 02.04.2021r.

Zabawa „Pajacyk” – Rodzic wypowiada słowa rymowanki, a dziecko wykonuje zadania ruchowe.

Jestem skoczny pajacyk.

Mam czerwony kubraczek.

Dwa rękawy szerokie.

Popatrz, jak ładnie skaczę.

Dziecko: wykonuje trzy podskoki, dotyka rękami tułowia, wyciąga ramiona w bok, skacze jak pajacyki (Rodzic pokazuje).

Rozmowa na temat gry w piłkę nożną:

- Co to są:gol, karny?

- Ilu zawodników jest w każdej drużynie?

- Czy znasz nazwę jakiegoś polskiego zespołu piłkarskiego?

- Jak nazywamy osoby, które siedzą na ławkack (trybunach) i oglądają mecz?

- Czy byłeś kiedyś na meczu?

Słuchanie opowiadania Grzegorza Kasdepke „Słupek”

Gdy mój syn Kacper chodził jeszcze do przedszkola, często grywaliśmy w piłkę; on stał na bramce, ja strzelałem gola za golem – i bardzo byłem z siebie dumny. Wszystko się zmieniło, gdy Kacper poszedł do szkoły. Owszem, proponował mi czasami wspólną grę, ale coraz rzadziej ruszałem do ataku. Najczęściej sugerowano mi, że powinienem zająć pozycję na prawej pomocy albo na lewej obronie, a później okazało się, że muszę zostać bramkarzem, bo żaden z kolegów Kacpra nie ma na to ochoty. – Ja też nie mam na to ochoty – broniłem się. – Dlaczego nie mogę grać w ataku? – Bo za bardzo sapiesz – powiedział bezlitośnie Kacper. – I jest pan trochę za wolny – dodał delikatnie jego kolega Kornel. Cóż, z faktami nie da się dyskutować – chcąc nie chcąc, zająłem pozycję w bramce. Z czasem jednak i roli bramkarza mnie pozbawiono; Kacper i jego kumple z powodzeniem radzili sobie na boisku beze mnie – pozostało więc udawać, że na grę wcale nie mam ochoty. Choć miałem. – Zagrasz z nami? – któregoś dnia niepodziewanie zapytał mnie Kacper. – Ja z wami? – aż podskoczyłem na fotelu. – Czemu nie? I radośnie wyruszyłem na boisko. Radosny nastrój prysł, gdy okazało się, że mam być lewym słupkiem. Bo podobno jestem odpowiedniego wzrostu – a chłopaki miały dość kłótni o to, czy piłkę strzelono w bramkę, czy też trochę za wysoko. – A jeżeli się ruszę? – warknąłem. – Nie możesz – wytłumaczył mi z powagą Kacper. – Ale spokojnie, to tylko dwa razy po czterdzieści pięć minut. Wytrwałem w bezruchu kwadrans, wytrwałem drugi, ale w trzydziestej pierwszej minucie nie wytrzymałem i podałem piłkę prawemu słupkowi. Czyli tacie Kornela. – Do przodu! – wrzasnął prawy słupek, wykopując futbolówkę w stronę chorągiewki na prawym końcu boiska. Chorągiewkę odgrywała mama Łukasza. Efektownie wyminęła osłupiałych piłkarzy, prze rzuciła piłkę nad moją głową i pognała w stronę bramki przeciwnika. Na ten widok bramka, w postaci mamy Aleksa i taty Bartka, rozpierzchła się na boki – i prawdę mówiąc, nie bardzo było wiadomo, gdzie strzelać. Kacper nie był ze mnie zadowolony. Pozostałe chłopaki też. – Chyba trzeba będzie ich wykopać – mruknął Kornel. – No, no, żadnego wykopywania! – zaprotestował tata Kornela. – Co najwyżej możecie nam dokopać. W piłkę. I umówiliśmy się na mecz. Rodzice kontra dzieciaki. Jestem pewny zwycięstwa, bo tym razem będę piłką!

Rozmowa na temat opowiadania:

- Na czym polegała gra w piłkę nożną Kacpra i jego taty, kiedy chłopiec chodził jeszcze do przedszkola? 

− Jak było później?

− Co się stało, gdy tata-słupek się zbuntował?

− Jak skończyła się ta historia?

Zabawy na świeżym powietrzu:

Zabawa ruchowa „Idziemy, stoimy” (Zaproszenie do zabawy członków rodziny).

Dzieci biegają po ogrodzie. Na zawołanie Rodzica „Idziemy!” zatrzymują się, po czym spacerują powoli po ogrodzie. Na zawołanie Rodzica „Stoimy!” zatrzymują się i stoją w bezruchu.

Spacer w poszukiwaniu oznak wiosny.

6 - latki 29.03

Materiały edukacyjne dla 6-latków – 29.03.2021r.

1.Zabawa na powitanie „Witamy się różnymi częściami ciała” (zaproszenie do zabawy członków rodziny). Rodzic mówi, jakimi częściami ciała będą się witać dzieci np. łokciami, kolanami, stopami, brzuchami, głowami, itd.

  1. Ćwiczenie ramion Prasujemy ubrania. Dzieci naśladują prasowanie żelazkiem, naprzemiennie: prawą ręką i lewą ręką.
  2. Ćwiczenie dużych grup mięśniowych Zakładamy ubrania. Dzieci naśladują wkładanie elementów ubrania, o których mówi Rodzic.
  3. Ćwiczenia nóg Idziemy na boisko. Dzieci maszerują po pokoju w różnych kierunkach.

Karty pracy cz.3, str. 62

 

Słuchanie wiersza J. Koczanowskiej „Gimnastyka” czytanego przez Rodzica.

Gimnastyka to zabawa,

ale także ważna sprawa,

bo to sposób jest jedyny,

żeby silnym być i zwinnym

Skłony, skoki i przysiady

trzeba ćwiczyć – nie da rady!

To dla zdrowia i urody

niezawodne są metody.

Rozmowa na temat wiersza:

- Co trzeba robić, aby być silnym i zwinnym?

Nauka wiersza fragmentami ze słuchu.

Zabawa orientacyjno-porządkowa „Po równiutkiej dróżce”.

Dziecko stoi na brzegu dywanu. Idzie na spacer zgodnie z treścią wiersza mówionego przez Rodzica, naśladując ruchy, o których jest w nim mowa.

                                                                           Dzieci:

Idą dzieci równą drogą,                                  maszerują w rytmie wiersza,

po kamyczkach iść nie mogą,

po kamyczkach hop, hop, hop,                      wykonują trzy podskoki w miejscu,

do dołeczka skok.                                             i przysiad podparty

Pora wracać. Kto się znuży,                             maszerują w rytmie wiersza,

ten odpocznie po podróży.                              biegną na swoje miejsca.

Dom już blisko... nogi w ruch.

Kto zwycięży – zuch!

Zabawy i ćwiczenia z literą „j” (Rodzic)

 - Oglądanie zdjęć jagód.

 - Opisywanie wyglądu jagód.

 - Analiza i synteza słuchowa słowa jagody.

 - Dzielenie słowa jagody na sylaby.

− Co słyszycie na początku słowa jagody?

- Dzielenie słowa jagody na głoski.

Podawanie przykładów słów rozpoczynających się głoską „j” (jeleń, jajko, jogurt), mających głoskę „j” w środku (kajak, fajka, bajka) oraz na końcu (kraj, klej, maj).

Zabawa ruchowa „Zbieramy jagody”.

Dziecko porusza się po pokoju i naśladuje zbieranie jagód.

Podawanie imion zaczynających się głoską”J” (Jola, Janek, Justyna).

Analiza i synteza słuchowa imienia „Janek”.

Karty pracy „Odkrywam siebie. Litery i liczby” str. 76

Odczytanie wyrazu. Pokolorowanie rysunku. Próby podpisania w okienkach. Odczytanie sylab. Odczytanie sylab i wyrazów. Pisanie liter „j, J” po śladach a potem samodzielnie.

Zabawy na świeżym powietrzu

Zabawa ruchowa „Części ciała”.

Dzieci powtarzają tekst mówiony przez Rodzica i wskazują wymieniane w nim części ciała. Przy powtórzeniu zabawy Rodzic zwiększa tempo mówienia wierszyka.

Głowa, ramiona, kolana, pięty, kolana, pięty, kolana, pięty.

Głowa, ramiona, kolana, pięty, oczy, uszy, usta, nos.

Zabawa ruchowa „Zmień ruch”.

Rodzic pokazuje proste ruchy, a dziecko naśladuje je. Później następuje zmiana ról – dziecko pokazuje a rodzic naśladuje.

Karty pracy, cz. 3, str. 63

„Odkrywam siebie. Litery i liczby” str.77 (Dziecko wpisuje litery w krzyżówkę).

Czytanie tekstu.

6 - latki 30.03

Materiały edukacyjne dla 6-latków – 30.03.2021r.

Zabawa ruchowa „Gazeta”.

Dziecko kładzie kartkę gazety złożoną na pół na głowę i chodzi po pokoju. Uważa, aby gazeta nie spadła z głowy. Po chwili ostrożnie klęka na jedno kolano, uważając, żeby gazeta nie spadła. Powtarza kilka razy zmieniając kolano.

Karty pracy, cz.3, str. 64

Zabawy na świeżym powietrzu – w ogrodzie.

Zabawa „Rzucanie do celu”.

Ustawienie w ogrodzie pudełka – dziecko stara się trafić pogniecioną gazetą lub piłką do celu ustawionego kilka metrów przed nim. Powtarza kilka razy i liczy ile razy udało mu się rzucić do celu.

Zabawa „Bocian”.

Chodzenie po ogrodzie z wysokim unoszeniem kolan.

Zabawa „Kwiatki”.

Dziecko spaceruje po ogrodzie i szuka w trawie wiosennych kwiatów oraz liczy ile kwiatów znalazło.

Swobodne zabawy wg uznania dzieci w ogrodzie.

Karty pracy, cz. 3 str. 65

Czytanie tekstów w książce „Litery i liczby” w zakresie poznanych liter – doskonalenie techniki czytania.

„Odkrywam siebie. Litery i liczby” str. 75

6 - latki 31.03

Materiały edukacyjne dla 6-latków – 31.03.2021r.

Zabawa „Jesteśmy zaczarowani”.(Dziecko zaprasza do zabawy członków rodziny).

Rodzic zasłania oczy dziecka i ustawia je na środku pokoju. Pozostałe osoby

poruszają się dookoła dziecka w opasce do momentu, kiedy Rodzic wypowie hasło: Jesteście zaczarowani. Wtedy wszystkie osoby stają nieruchomo, a dziecko w opasce na oczach chodzi między nimi, dotyka ich twarzy, włosów, ubrania i zgaduje, kto to jest.

„Odkrywam siebie. Litery i liczby” str. 83

Sportowe ćwiczenia słuchowe

1.Ćwiczenie słuchowe z piłką – Rodzic mówi różne słowa np. piłka, skakanka, boisko, murawa, huśtawka, karuzela itd., a dziecko dzieli na sylaby i głoski podane słowa odbijając piłkę o podłogę lub podrzucając i łapiąc – jedno odbicie to jedna sylaba, jedna głoska.

2.Zabawa „Podaj słowo” – Rodzic rzuca do dziecka piłkę i wymawiając głoskę np. „u” – dziecko łapie piłkę i mówi słowo rozpoczynające się tą głoską. Zabawę powtarzamy kilka razy podając inne głoski.

3.Zabawa „Liczenie słów w zdaniu”- Rodzic mówi zdania a dziecko liczy w nich słowa:

Mężczyźni grają w piłkę ręczną (5 słów).

Siatkarze są wysocy (3 słowa).

Gimnastyk ćwiczy na drążkach (4 słowa).

Karty pracy, cz.3, str. 66

Zabawy na świeżym powietrzu – ćw. Gimnastyczne (Zaproszenie do zabawy członka rodziny).

- Rzucanie piłki w górę i jej łapanie

- Toczenie piłki do partnera

- Podawanie piłki do siebie – stoją naprzeciwko siebie i rzucają do siebie.

- Rzucanie piłki z odbiciem o trawę – dzieci rzucają tak do siebie, aby przed złapaniem piłki przez partnera piłka odbiła się o trawę.

- Rzucanie piłki do kosza

- Kozłowanie piłki

- Toczenie piłki do bramki – Jedno dziecko stoi w rozkroku a drugie stara się wcelować piłką między jego nogi – do bramki. Następnie zmiana ról.

„Odkrywam siebie. Litery i liczby” str. 84

Zabawa z wykorzystaniem rymowanki

  Dzieci:

Maszerują dzieci drogą:                     maszerują w miejscu,

raz, dwa, raz i dwa.

Prawą nogą,                                         wyciągają do przodu prawą nogę,

lewą nogą:                                            wyciągają do przodu lewą nogę,

raz, dwa, raz i dwa.                             maszerują w miejscu,

I rękami poruszają:

raz, dwa, raz i dwa,                             maszerują w miejscu,

w prawo – lewą,                                  lewą rękę wyciągają w prawą stronę,

w lewo – prawą,                                  prawą rękę wyciągają w lewą stronę,

raz, dwa, raz i dwa.                             maszerują w miejscu.

Dziecko stoi przed Rodzicem. Rodzic czyta rymowankę a dziecko naśladuje treść rymowanki.

6- latki 01.04

Materiały edukacyjne dla 6-latków – 01.04.2021r.

Zabawa „Widzę coś, widzę …” – Rodzic, a potem dziecko wybiera sobie w pokoju jakiś przedmiot i określa jego cechy, np. kolor, mówiąc „Widzę coś, widzę coś czerwonego”. Dziecko stara się odgadnąć jaki przedmiot Rodzic miał na myśli.

Ćwiczenie orientacji na kartce papieru (kartka, kredki)

Narysuj:

- w prawym górnym rogu słońce

- w lewym dolnym rogu pięć kwiatków

- w prawym dolnym rogu domek

- w lewym górnym rogu chmurkę

Ćwiczenia ruchowo-naśladowcze „Jedziemy na rowerkach”.

Dziecko kładzie się na dywanie. Pedałując, mówi:

Na wycieczkę wyruszamy,

raz i dwa, raz i dwa.

Tata jedzie obok mamy,

z tyłu – nas ma.

Karty pracy, cz. 3, str. 68,69

Ćwiczenie relaksacyjne „Odpoczynek u babci” – Pomoce: plastikowe klocki.

Dziecko leży na dywanie. Rodzic tłumaczy poszczególne ćwiczenia.

− Zegnij prawe ramię tak, by naprężyć biceps. Jesteś silny, bardzo silny, naprężaj go mocno. Czujesz, jak bardzo napięte są twoje mięśnie?

− Wykonaj to samo ćwiczenie lewą ręką. − Naciśnij, jak możesz najsilniej, pięścią prawej ręki klocek (z plastiku) położony po twojej prawej stronie. Jeśli jesteś silny, twoje mięśnie są napięte. Teraz rozluźnij mięśnie. Jesteś znowu słaby. Nie naciskaj już. Czujesz ulgę, mięśnie się rozluźniły. Wykonaj to samo ćwiczenie z pięścią lewej ręki.

− Teraz chwilę odpocznij – leż i oddychaj spokojnie, równo. Twoje ręce odpoczywają.

− Teraz silna będzie twoja prawa noga. Włóż klocek pod kolano i mocno ściśnij nogę w kolanie. Teraz twoja noga słabnie – rozluźniasz mięśnie, wypuszczasz klocek. (Wykonaj to samo ćwiczenie lewą nogą).

− A teraz zobaczymy, czy masz tyle siły, żeby napełnić powietrzem swój brzuch. Wciągnij mocno powietrze w płuca i napnij brzuch jak balon, mocno. Teraz wypuść powietrze, rozluźnij mięśnie – poczujesz ulgę.

− Naciśnij mocno głową dywan (poduszkę), na którym (której) leżysz – głowa jest bardzo silna. Naciskasz mocno. Teraz rozluźnij mięśnie – głowa już nie naciska na dywan, odpoczywasz, czujesz ulgę.

− Jesteś niezadowolony i zły, bo ktoś zniszczył twoją budowlę z klocków. Marszczysz mocno czoło, jeszcze mocniej. Teraz rozluźnij mięśnie, niech odpoczną – czoło jest gładkie.

− Teraz mocno zaciśnij powieki, jeszcze mocniej. Teraz rozluźnij je i odpocznij.

− A teraz zaciśnij mocno szczęki, niech dotykają zębów. I dolna, i górna szczęka jest silna, zęby mocno naciskają na siebie. Teraz rozluźnij szczęki. Czujesz ulgę?

− Ułóż wargi tak, jakbyś chciał powiedzieć och (albo zrób ryjek), i napnij mocno mięśnie ust. Teraz rozluźnij mięśnie.

Poszczególne ćwiczenia trwają bardzo krótko – od 10 do 15 sekund. Tyle samo trwają przerwy między ćwiczeniami.

Rysowanie kredkami na temat „Moja ulubiona forma czynnego wypoczynku” – Rozwijanie sprawności manualnej rąk

Dziecko opowiada o swojej formie czynnego odpoczynku przedstawionego w pracy.

Zabawy dowolne w ogrodzie – obserwowanie piękna przyrody wiosną. Szukanie wiosennych oznak.

Karty pracy, cz. 3, str. 67

5- latki

Witam Was Drogie Dzieci.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was kilka zadań do wykonania. Na początek zrobimy sobie poranną gimnastykę.

Wykonujemy:

  1. Maszerujemy wolno w miejscu potem szybciej aż przechodzimy do biegu. Następnie zwalniamy i maszerujemy w miejscu (4 razy).
  2. Wykonujemy 10 skłonów. Dotykamy rączkami naszych kostek u nóg. Pamiętamy, aby nie robić tego na ugiętych kolanach – To bardzo ważne!
  3. Stajemy w rozkroku i wykonujemy 10 pajacyków.
  4. A teraz zaśpiewamy sobie „ Głowa, ramiona, kolana, pięty” oczywiście z pokazywaniem.

Jesteśmy już po porannej rozgrzewce więc czas na kilka zadań.

Pierwszym zadaniem będzie :

 

Proszę oglądnijcie filmik załączony w linku!

 

https://www.youtube.com/watch?v=giRwxyKTXcg

  • „W poszukiwaniu pisanek” – PRZYGOTOWAŁAM DLA WAS ZAGADKI PROSZĘ ZASTANÓWCIE SIĘ DOBRZE ZANIM ODPOWIECIE ! 

Rozwiązywanie zagadek - dzieci rozwiązują zagadki o tematyce świąt Wielkanocnych:

Jajko białe, żółte, malowane na Wielkanoc do koszyka szykowane. (pisanka)


Nie miauczą, lecz kwitną, białe albo szare.
Znajdziesz je na wierzbie, gdy się kończy marzec. (bazie)


Upleciony ze słomy, z wikliny, chętnie nosi owoce, jarzyny.
Do kościoła z nim idziemy i białą serwetką okryjemy. (koszyk)


Żółciutkie kuleczki za kurą się toczą.
Kryją się pod skrzydła, gdy kota zobaczą. (kurczątka)


Ma duże uszy, po łące kica. Boi się wilka, boi się lisa. (zając)


Przeważnie jestem biały i na stole leżę.
Kładą na mnie sztućce, stawiają talerze. (obrus)

 

A teraz zagadki on-line

https://www.youtube.com/watch?v=C3rMP7dFpfE

Kolejnym zadaniem będzie :

 

Wykonanie kartki Wielkanocnej.

 

Potrzebne Wam będą kolorowe kartki, klej i nożyczki, szablon jajka.

Zapraszam do obejrzenia filmiku.

 

https://www.youtube.com/watch?v=uI_jMWDQkL4

Życzę miłej zabawy

Wtorek

Dzień dobry

 

Na powitanie zapraszam Was drogie dzieci do:

 „Zabaw muzycznych”  proszę,  aby ćwiczenia wykonywane były z uśmiechem na buzi. Postępujcie wg wskazówek zamieszczonych w linkach

https://www.youtube.com/watch?v=n7OIPFcyZRU

 

https://www.youtube.com/watch?v=x9F1oqntz_o

A teraz utworzymy rymy:

 

Proszę, aby rodzice lub dziadkowie pomogli Wam w tworzeniu rymów.

Życzę miłej zabawy.

- Po każdej nocy nadchodzi ranek. Po łące biega cukrowy…


- Deszczyk wiosenny pada z chmurki. Te jajka zniosły dla nas…


- Zimą po śniegu pędzą sanki. W koszyku leżą barwne…


- Tata powiedział: Wielkanoc się zaczyna. Do stołu siada cała…

 

A teraz przejdziemy do doświadczenia:

 

Przygotujcie dwa jajka, ocet i słoik.

  1. Jedno jajko rozbij i sprawdź co jest w środku UWAGA skorupkę zachowaj na środę. Jajko zbudowane jest ze skorupki, białka, żółtka i zarodka. Pokaż rodzicom i nazwij jak zbudowane jest jajko. Jeżeli udało Ci się opisać BRAWO.

W ramach zajęć praktycznych wraz z rodzicami jajko możesz upiec i zjeść na drugie śniadanie. Smacznego!

  1. Do słoika nalej octu, powoli włóż jako, postaw na parapecie na około trzy dni i obserwuj co się wydarzy. Spostrzeżenia opowiedz rodzicom lub rodzeństwu.

Proszę przygotujcie sobie na środę:

  • duży słoik;
  • siano lub gałązki brzozy i bazi i nasz owies który sialiśmy w przedszkolu;
  • skorupkę z jajka;
  • wstążeczki;
  • jeżeli masz w domu kolorowe jajeczka lub inne małe np. kwiatuszki lub inne ozdoby przygotujcie sobie.

 Środa

Dzisiaj łączymy się przez meet.

Zapraszam wszystkie dzieci w miarę możliwości. Zaproszenie dostępne jest na waszej poczcie.

W dzisiejszym dniu wykonamy stroik wielkanocny.

Pozdrawiam serdecznie

Do zobaczenia

Harmonogram pracy Publicznego Przedszkola w Domosławicach w okresie od 29 marca 2021

 

Pani Ania - 5 latki

Materiały będą publikowane w poniedziałek na stronie szkoły w zakładce przedszkole

Możliwość zajęć z nauczycielem online -w środę w godzinach  9:15- 10:15

( link do zajęć dostępny u wychowawcy)

Pani Asia –3-4 latki

Materiały będą publikowane w poniedziałek na stronie szkoły w zakładce przedszkole

Możliwość zajęć z nauczycielem online-  w czwartek w godzinach  10:00 do 10:30

( link do zajęć dostępny u wychowawcy)

Pani Marysia- 6 latki

Materiały będą publikowane w poniedziałek na stronie szkoły w zakładce przedszkole

Możliwość zajęć z Panią Marysią -online od poniedziałku do czwartku od godziny 9:00

Możliwość zajęć z Panią Madzią -online w piątki od godziny 9:00

( link do zajęć dostępny u wychowawcy)

Pani Ewa i  Pani Magda

 Od pon do piątku, w godz. od 13.00 do 16.00 – Panie  Magda i Ewa będą dostępne na komunikatorach internetowych: Whats App oraz Messenger.

Materiały będą publikowane w poniedziałek na stronie szkoły w zakładce przedszkole

Możliwość zajęć online  z Panią Madzią - w czwartek od godziny 9:00

W czwartki o godz 14.00 na Whats App umieszczane będą linki z propozycjami: ciekawych, kreatywnych prac plastyczno-technicznych oraz zabaw i gier ruchowych na świeżym powietrzu. 

W poniedziałki będą umieszczane linki do zadań dla grupy popołudniowej na WhatsApp.  

Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy

Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/laureaci2/.Barczyk.jpg'
There was a problem loading image 'images/laureaci2/.Barczyk.jpg'

Gr. I

• Łukasz Barczyk
• Radosław Dudek
• Gabriela Pawlik
• Emilia Przybylska
• Magdalena Średniawa
• Nikodem Średniawa
Gr. II
• Alicja Burek
• Kacper Chuchrowski
• Konrad Cygan
• Piotr Pawłowski
• Antoni Przybylski

.Wiktor Rubiś


Gr. III
• Kacper Potoczek

Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy
Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy
Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy
Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy
Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy
Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy
Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy Czytaj więcej: Laureaci konkursu na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy  

Serdecznie gratulujemy wszystkim dzieciom, które wzięły udział w konkursie przyrodniczym „Na najpiękniejszy ogródek warzywny lub kwiatowy”. Podziwiamy Wasze zaangażowanie i poświęcenie. Każde z Was zasłużyło na główną nagrodę, gdyż wszystkie ogródki są wyjątkowe. Wszystkim uczestnikom gratulujemy sukcesów

Dyrekcja i Grono Pedagogiczne
ZSiP w Domosławicach

Nasze dane

 Zespół Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach

32-860 Czchów

Domosławice 24

telefon: 14 663 54 20, 884 987 316

fax: 14 663 54 24

e-mail: zsdomoslawice@domoslawice.pl

bip1

Konsola diagnostyczna Joomla!

Sesja

Informacje o wydajności

Użycie pamięci

Zapytania do bazy danych